გლობალური რძის პროდუქტების ბაზრის მსხვილმა მოთამაშემ, Fonterra-მ (ფონტერა), ჩინეთის რძის პროდუქტების სექტორში 1 მილიარდი დოლარის ინვესტირების შესახებ განაცხადა.
ეს გადაწყვეტილება გლობალური რძის ვაჭრობის (GDT) ინდექსის, 2.4%-იანი შემცირების მიუხედავად იქნა მიღებული, რომელიც ამჟამად აშშ-ში ტონაზე საშუალოდ 3 768 დოლარს შეადგენს.
Fonterra-ს აღმასრულებელი დირექტორი მაილს ჰარელი ოპტიმისტურად არის განწყობილი, ბრენდის ბოლოდროინდელი სტრატეგიული გაყიდვების სასარგებლოდ ფერმერთა 80.5%-ის, 88.5% ხმების მხარდაჭერით.
ჩინეთის ბაზარი Fonterra-სთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, რადგან მისი შემოსავლის დაახლოებით 30%-ს შეადგენს, რაც გასულ წელს დაახლოებით 8 მილიარდი დოლარის ეკვივალენტური იყო.
ამჟამად ახალი ზელანდია ჩინეთში რძის პროდუქტების იმპორტის 50%-ზე მეტს მოიცავს. კომპანია ჩინეთში ცხიმებსა და ცილებზე მზარდი მოთხოვნის გამოყენებას, ახალი წარმოების ინვესტიციების გზით ცდილობს, მათ შორისაა ედენდეილში ახლახან ამოქმედებული UHT კრემის ქარხანა და კლენდებოიში 75 მილიონი დოლარის ღირებულების კარაქის ქარხანა.
ბაზარზე სხვადასხვა გამოწვევების მიუხედავად, Fonterra კონკურენტუნარიანობას ინარჩუნებს ლოკალიზებული ინოვაციების წყალობით.
კომპანია ჩინეთის მსხვილ ქალაქებში ექვს სააპლიკაციო ცენტრს მართავს და უშუალოდ კვების ინდუსტრიის მომხმარებლებთან თანამშრომლობს, რათა შეიმუშაოს ინდივიდუალური რეცეპტები, როგორიცაა ჟასმინის კრემი რძიანი ჩაისთვის. Fonterra-ს გადაწყვეტილება, შეინარჩუნოს Anchor ბრენდი ჩინეთში, სტრატეგიულია, რადგან ის ეფუძნება მის ძლიერ პოზიციას კვების მომსახურების სეგმენტში ზრდის მხარდასაჭერად.
წყარო: DairyNews.today
Fonterra ახალი ზელანდიის, რძის პროდუქტების უდიდესი კომპანია და მსოფლიოში უდიდესი ექსპორტიორია. Fonterra 2001 წელს ახალი ზელანდიის რძის პროდუქტების ინდუსტრიის სამი ორგანიზაციის: New Zealand Dairy Group-ის, Kiwi Cooperative Dairies-ისა და New Zealand Dairy Board-ის შერწყმის შედეგად ჩამოყალიბდა.

