
ინდური რძის გიგანტი ესპანეთის ბაზარზე შევიდა და ევროკავშირის სხვა ქვეყნებშიც გეგმავს შესვლას.
ინდოეთის უდიდესმა რძის კოოპერატივმა Amul ესპანეთში ახალი რძის პროდუქტები რეალიზაცია დაიწყო, რაც ევროპულ ბაზარზე შესვლის სტრატეგიული ნაბიჯია.
ბაზარზე დამკვიდრება ხორციელდება გუჯარატის რძის მარკეტინგის ფედერაციის (GCMMF) და წამყვანი ესპანური რძის კოოპერატივის Cooperativa Ganadera del Valle de los Pedroches (COVAP) პარტნიორობის ფარგლებში, წერს DairyNews.today.
COVAP-თან პარტნიორობა, რომელიც 1959 წელს დაარსდა და ყოველწლიურად 400 მილიონ ლიტრზე მეტ რძეს ამუშავებს, Amul-ს საშუალებას აძლევს გამოიყენოს ადგილობრივი წარმოების ობიექტები და სადისტრიბუციო ქსელები როგორც ესპანეთში, ასევე ევროკავშირის სხვა ქვეყნებში. ეს მიდგომა საშუალებას აძლევს მას ეფექტურად ნავიგაცია მოახდინოს ევროკავშირის რთულ მარეგულირებელ სისტემაში და ამავდროულად, ბრენდი ევროპელ მომხმარებლებს გააცნოს.
პირველ ეტაპზე, Amul-ის პროდუქცია მადრიდისა და ბარსელონას მაღაზიების თაროებზე გამოჩნდა, ხოლო უახლოეს მომავალში დისტრიბუციის გაფართოება ესპანეთის სხვა ქალაქებშიც მოხდება: მალაგა, ვალენსია, ალიკანტე, სევილია და კორდობა, ასევე ლისაბონი (პორტუგალია). მომავალში კომპანია გერმანიის, იტალიისა და შვეიცარიის ბაზრებზე შესვლას გეგმავს.
GCMMF-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა, ჯაიენ მეჰტამ, ხაზგასმით აღნიშნა, რომ ევროპულ ბაზარზე შესვლა შეესაბამება ინდოეთის უფრო ფართო მიზანს, დაამკვიდროს Amul, როგორც გლობალური რძის ბრენდი. მისი თქმით, COVAP-თან პარტნიორობა აჩვენებს კოოპერატიული მოდელის ეფექტურობას საერთაშორისო რძის ინდუსტრიაში.