თეთრი მარწყვის პოპულარობა ჩინეთის ბაზარზე ყოველწლიურად იზრდება მისი გამორჩეული გარეგნობისა და არომატის გამო. ორიგინალური ფერი და გემო ასევე ხელს უწყობს უცხო მომხმარებლის დაინტერესებას კენკრის მიმართ.
ჩინური კომპანია Yantai Xiangyiyuan Ecological Agricultural Development Co., Ltd გეგმავს თავისი თეთრი მარწყვის ექსპორტს ახლო აღმოსავლეთის ქვეყნებში ანხორციელებს.
იტყობინება AgroTimes-ი HortiDaily-ზე დაყრდნობით.
შიდა ბაზარზე გაყიდვების მიღმა, Yantai Xiangyiyuan-ის თეთრი მარწყვი გავიდა საექსპორტო ბაზარზე. კომპანიამ ფოკუსირება მოახდინა ახლო აღმოსავლეთის ქვეყნებზე. მისი კონკურენტული უპირატესობა განპირობებულია არომატით და სიტკბოთი, რაც აღიარა ადგილობრივმა მომხმარებლებმა.
თეთრი მარწყვი წელს ჩვეულებრივზე, დაახლოებით 20 დღით გვიან გამოჩნდა ბაზარზე. გახანგრძლივებული ზრდის პერიოდის წყალობით, კენკრა შესამჩნევად დიდია: მნიშვნელოვანი რაოდენობა იწონის დაახლოებით 50 გრამს, ზოგი კი 100 გრამს აღწევს, 20-30 გრამის ტიპიური წონისგან განსხვავებით.
ჩინეთში სულ უფრო მეტი მწარმოებელი იწყებს თეთრი მარწყვის მოყვანას. თუმცა, ბევრს უჭირს მზარდი ტექნოლოგიების დაუფლება და მათი საბაზრო ნიშის განსაზღვრა.
იხილეთ აგრეთვე: მარწყვის მოვლა-მოყვანის ტექნოლოგია