ფინეთში ორგანული სტაფილოს გაყიდვები 253%-ით გაიზარდა

ორგანული, ბოსტნეულის, გაყიდვები

ფინეთის სუპერმარკეტებში განთავსების ადგილის შეცვლამ, ორგანული სტაფილოს გაყიდვები 253% -ით გაზარდა.

ევროკავშირის საერთაშორისო სარეკლამო კამპანიამ ფინეთში, შვედეთში, ნიდერლანდებსა და ბელგიაში გაზარდა ორგანული ბოსტნეულის გაყიდვები სუპერმარკეტებში განთავსების მდებარეობის ცვლილების გამო. ყველაზე დიდი განსხვავება – 253% – იყო ფინეთის მაღაზიაში.

იუწყება Natural Products.

ისინი განმარტავენ, რომ ფინეთში ორგანული სტაფილოს წარმოების და რეალიზაციის ექსპერიმენტი 2023 წლის საშობაო სეზონისთვის იყო განკუთვნილი. სტაფილოს გაყიდვები ტრადიციულად იზრდება შობის დროს, ამიტომ გაყიდვები შეადარეს წინა წლის იმავე კვირის გაყიდვებს.

შედეგები შთამბეჭდავი იყო როგორც პროდუქტების სტრატეგიული განლაგების შეცვლის, ასევე საკომუნიკაციო მასალების გაზრდილი რაოდენობის გამო:

  • ორგანული სტაფილოების გადაადგილებამ გაყიდვები 253%-ით გაზარდა გასული წლის იმავე კვირასთან შედარებით.
  • მაღაზიებში გაზრდილი მიზნობრივი კომუნიკაციის წყალობით, ორგანული სტაფილოს გაყიდვები დაახლოებით 190%-ით გაიზარდა გასული წლის იმავე კვირასთან შედარებით.

„ფინეთის ორგანული პროდუქტების ბაზარზე მდგომარეობა რთული იყო ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში, ამიტომ მნიშვნელოვანია იმის ჩვენება, რომ შესაძლებელია ორგანული პროდუქტების გაყიდვების გაზრდა. მაიერი, ექსპერტი Pro Luomu-ში, ორგანიზაცია, რომელიც ხელს უწყობს ორგანულ წარმოებას და მოხმარებას ფინეთში.

წარმატებები იყო სხვა ქვეყნებშიც.

შვედეთი: პროდუქტის სტრატეგიულმა განთავსებამ გაზარდა გაყიდვები:

  • ორგანული შვრიის პროდუქტები: +65%;
  • ორგანული ხილის სასმელები: +164%.

ნიდერლანდები: თაროებზე ნიშნები და პლაკატები მიმართავენ ყურადღებას ორგანულ პროდუქტებისკენ:

  • ორგანული ხორცი: 27%.

ბელგია: ორგანული ალტერნატივების უპირატესობებზე ინფორმაციის მიწოდება:

  • ორგანული ვეგეტარიანული საკვები: +33%.

იხილეთ აგრეთვე: რა არის ორგანული სოფლის მეურნეობა

თქვენი რეკლამა