![chiri_marketingi_gayidva_725251888917178182628_2727299171918972_888272518819891718 ჩირი, მარკეტინგი, ხარისხი](https://agrokavkaz.ge/wp-content/uploads/2021/09/chiri_marketingi_gayidva_725251888917178182628_2727299171918972_888272518819891718.jpg)
ჩირის კლასიფიკაცია
როგორც წესი, სხვადასხვა ხილის ჩირი იყოფა სამ კატეგორიად: ექსტრაკლასი, პირველი კლასი, მეორე კლასი.
ჩირი უნდა იყოს
→ ჩირს არ უნდა ჰქონდეს დეფექტი, დაზიანება, რომელიც არღვევს მის მთლიანობას.
→ ჩირი არ უნდა იყოს დამპალი და არ უნდა ჰქონდეს სხვა სახის ნაკლოვანებები, რომლებიც არასასურველს ხდიან მის საკვებად მოხმარებას.
→ ჩირი არ უნდა იყოს დაბინძურებული. უცხო სხეულები, როგორებიცაა: მიწა, ტალახი, ქიმიური ნარჩენები ან მტვერი არ უნდა ჰქონდეს პროდუქტს.
→ ლაქებისა და გაუფერულების გარეშე, რომელიც აღემატება პროდუქტის ზედაპირის ფართობის 5%-ს…
პუბლიკაცია მოამზადა ექსპორტის განვითარების ასოციაციამ USAID-ის სოფლის მეურნეობის პროგრამის ტექნიკური დახმარების პროგრამის ფარგლებში.
დაკლიკეთ დოკუმენტზე (ფოტოზე) და წაიკითხეთ